برگزاری برنامه های فرهنگی و قرآنی کانون فرهنگی و هنری "پاسدار اسلام" به مناسبت دهه کرامت
برگزاري برنامه هاي فرهنگي و قرآني کانون فرهنگي و هنري "پاسدار اسلام" به مناسبت دهه کرامت

برگزاری برنامه های فرهنگی و قرآنی کانون فرهنگی و هنری "پاسدار اسلام" به مناسبت دهه کرامت

سيده پروين افتخاري گفت:برنامه هاي فرهنگي و قرآني به مناسبت دهه کرامت با همکاري اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي کهگيلويه و بويراحمد از طريق فضاي مجازي برگزار مي شود
شناسه خبر : 12783 تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۵۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سیده پروین افتخاری گفت؛ برنامه های مختلف فرهنگی و قرآنی کانون فرهنگی هنری "پاسدار اسلام" به مناسبت دهه کرامت با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از طریق فضای مجازی برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری پاسدار اسلام، مسجد صاحب الزمان(عج) یاسوج اظهار داشت: تفسیر سوره مبارکه حمد و بقره بصورت نوشتاری، تدبر و تفسیر در سوره های کوچک جزء 30 به صورت صوتی و تصویری، شرح خطبه شعبانیه به صورت صوتی و تصویری، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه بصورت مجازی از جمله این برنامه ها در حوزه قرآن و عترت کانون است .

وی بیان داشت:تجلیل از دختران فعال و موفق قرآنی، برگزاری کارگاه آموزشی خانواده و اصلاح الگوی سبک زندگی و کسب مهارت های زندگی قرآنی به صورت مجازی همچنین جزو برنامه ها است.  

 

این فعال فرهنگی ادامه داد:به نفرات برتر در هر مقطع، جوایز ارزنده ای اهداء خواهد شد .

 

گفتنی است کانون فرهنگی هنری "پاسدار اسلام" از کانون های رتبه برتر در طرح ملی فهما جهت ثبت فعالیت های کانون در سایت بچه های مسجد است.